API produktowe dla sklepu internetowego


Ręczne pobieranie zdjęć i produktów od swoich dostawców to przeszłość, obecnie pobieramy automatycznie produkty przez API lub XML.

Api to nic innego jak wysyłanie prośby do serwera dostawcy o udostępnienie zasobów (zazwyczaj danych o produktach) i przesyłanie ich do naszej bazy danych tak, aby mogły się wyświetlić jako lista naszych produktów w sklepie internetowym.

Przyjmowane dane są surowe, nie zawierają żadnego stylowania, są tylko i wyłącznie danymi, to od programisty zależy gdzie i kiedy mają się te dane pojawić, może to być wygenerowany pdf lub karta produktowa w twoim sklepie internetowym.

Uwaga: podany przykład jest bardzo uproszczony, zazwyczaj informacje o produkcie posiadają 30-100 pól wypełnionych danych, jak również dodatkowe pola, jeżeli produkt jest w wielu językach.

{
"id":3129,
"name":"Orzechy włoskie łuskane 1kg",
"category":"orzechy",
"price":17.38,
"quantity":329
},
{
"id":3130,
"name":"Orzechy arachidowe 1kg",
"category":"orzechy",
"price":16.39,
"quantity":127
}

Jak przebiega taka integracja?


Uproszczone ukazanie jak przebiega proces pobierania danych, nie obejmuje łapanie błędów, przetwarzania danych i odpowiedniego umieszczenia danych w bazie danych.

Api DystrybutoraKlucz apiDokumentacja api
Połączenie z api
Odebranie danych do naszej aplikacji
Wysłanie danych do naszej bazy danych
Sprawdzanie czy nie ma nowych produktów(np. co 15 minut)

Ile kosztuje taka integracja?


Wszystko zależy od jakości dokumentacji takiego dystrybutora/dostawcy jak dużo zawiera danych, którymi musimy się zająć i jak szybko należy wykonać taką integrację?

Musimy się liczyć z kosztem

Prosta integracja
2.000*
Duża integracja
5.000*

*Przybliżony koszt integracji wyliczony na podstawie poprzednich prac, kwota finalna

może się różnić w zależności od ustalonej stawki godzinowej.

Oferta

Sklep Idosell

Firma

Ranking

Lista hurtowni dropshipping