Czy wygląd sklepu ma znacznie?


Tak, w przypadku sprzedaży B2C, wygląd ma znacznie. Tak jak w przypadku ludzi, jeżeli widzimy ładny sklep, z ładnymi zdjęciami bardziej ufamy, że zakup będzie szybki i bezproblemowy.

Natomiast w przypadku B2B / dropshipping wygląd sklepu znacznie traci na znaczeniu, zdecydowanie lepiej przekierować wysiłki do skrócenia czasu realizacji i poszerzenia możliwości integracji oferty dla klientów.

Idosell oferuje standardowe maski sklepów, w dobrej jakości natomiast nawet drobne zmiany niektórych komponentów jak (nawigacja, karta produktowa, listing produktowy) mogą drastycznie poprawić nie tylko wizualną część sklepu, przede wszystkim mogą poprawić ilość i jakość informacji, którą chcemy przekazać w poszczególnym komponencie. Bo czy klient B2C nie chce dostać od razu informacji, kiedy przesyłka zostanie do niego wysłana? Bez potrzeby szukania w karcie produktowej i klikania kolejnych zakładek.

Standardowe rozwiązanie Idosell
Orzechy włoskie łuskane 1kg47,00/szt

+Dodaj do porównania
Rozbudowana karta produktowa

Orzechy włoskie łuskane 1kg


50g
100g
500g
1000g
42,99 zł(42,99 zł/kg)
Kup do 13:00Wysyłka jeszcze dziś!

Treści w sklepie internetowym


Najistotniejszym miejscem, w którym umieszczamy treści to kategorie produktowe i karty produktowe, dobry przekaz treści powinien trafiać do 3 grup:

  • Użytkownik (człowiek) - który przegląda ofertę sklepu.
  • Bot przeglądarki - który skanuje treści i pozycjonuje twój sklep w przeglądarce.
  • Czat GPT, który zapytany przez użytkownika „najlepszy sklep ogrodniczy w warszawie” podaje link do twojego sklepu internetowego.

Treści dla człowieka (użytkownika) i wyszukiwarki

Orzechy włoskie połówki/kawałki 1kg

Opis produktu

Orzechy włoskie - to bez wątpienia popularny dodatek w polskiej kuchni i cukiernictwie. U kogo na świątecznym stole nie pojawia się ciasto z dodatkiem orzechów? Niektórym na myśl o orzechach włoskich przychodzi tylko to, jak ciężko uporać się z ich rozłupaniem. U nas dostaniesz orzechy łuskane prosto od Malinowe. Ich największą zaletą jest wysoka jakość, doskonały smak i uniwersalność zastosowania.

Wartości odżywcze produktu w 100 g
  • Wartość energetyczna: 2751 kJ / 666 kcal
  • Tłuszcze: 60 g
  • W tym kwasy tłuszczowe nasycone: 6,6 g
  • Węglowodany: 12 g
  • W tym cukry: 9,9 g
  • Błonnik: 6,5 g
  • Białko: 16 g
  • Sól: 0,01 g

Dla przeglądarki oba teksty są identyczne, natomiast dla użytkownika radykalnie się różnią

Pamiętaj,żeby nie przesadzić z opisem produktu dodatkowe ikony, tabele, banery dobrze wyglądają w sklepie natomiast w przypadku importu do marketplace lub migracji na inne silniki sklepowe będą sprawiały spore problemy.

Orzechy włoskie połówki/kawałki 1kg

Opis produktu

Orzechy włoskie - to bez wątpienia popularny dodatek w polskiej kuchni i cukiernictwie. U kogo na świątecznym stole nie pojawia się ciasto z dodatkiem orzechów? Niektórym na myśl o orzechach włoskich przychodzi tylko to, jak ciężko uporać się z ich rozłupaniem. U nas dostaniesz orzechy łuskane prosto od Malinowe. Ich największą zaletą jest wysoka jakość, doskonały smak i uniwersalność zastosowania.

Wartości odżywcze produktu w 100 g
  • Wartość energetyczna: 2751 kJ / 666 kcal
  • Tłuszcze: 60 g
  • W tym kwasy tłuszczowe nasycone: 6,6 g
  • Węglowodany: 12 g
  • W tym cukry: 9,9 g
  • Błonnik: 6,5 g
  • Białko: 16 g
  • Sól: 0,01 g

Kluczowe elmenty maski sklepu


Każdy sklep posiada sekcje kluczowe:

  • Nawigacja
  • Banery
  • Bestsellery / Promocje / Nowości
  • Stopkę sklepu
  • Listing produktowy
  • Karta produktowa
  • Koszyk

Jeżeli używasz oprogramowania do śledzenia użytkownika, na twoim sklepie internetowym (np. Hotjar) na pewno zauważyłeś,że są elementy sklepu, które nie są warte wnoszenia istotnego wysiłku, ponieważ większość twoich klientów nie jest nimi zainteresowana.

Jak widzisz tym niżej dany komponent tym mniej kliknięć w poszczególne kategorie w naszej masce sklepowej, oprócz tego należy również pamiętać o różnicy w wyświetlaniu i korzystaniu ze strony na innych urządzeniach. W przypadku komputera wyszukiwanie na stronie będzie wpisywane za pomocą klawiatury, natomiast w przypadku telefonu 70% użytkowników będzie preferowało wyszukiwanie głosowe (jeżeli będzie dostępne) zamiast wpisywania konkretnego hasła w polu wyszukiwania.

Jak klikają użytkownicy? - Strona główna

Pamiętaj, że nie wszyscy użytkownicy trafiają na stronę główną, tak jak nie każdy używa niektórych elementów na stronie, jak stopka lub nawigacja dlatego nigdy nie będziesz miał 100% użytkowników, który odwiedzili twoją stronę główną, lub inną podstronę.

Nawigacja - interakcja (27% wszystkich użytkowników)
wyszukiwarka 70%
koszyk 18%
elementy nawigacji 12%
Baner - interakcja (12% wszystkich użytkowników)
Bestsellery / Promocje / Nowości
interakcje (9% wszystkich użytkowników)
Stopka strony - interakcje (4% wszystkich użytkowników)

Kolorystyka


Wybór koloru dominującego następuje zazwyczaj na podstawie logo firmy, które już istnieje lub jest wynikiem debaty osób pracujących w firmie. Natomiast nie będziemy skupiać się stricte na kolorze tylko na kontraście kolorów w sklepie internetowym i na czytelności elementów.

  • Jeżeli chcesz zwrócić uwagę użytkownika, możesz wyodrębnić położenie elementu, zamiast używać jaskrawych kolorów.
  • Wybierz kolory dla swojego sklepu na starcie i się ich trzymaj!
Realny przykład
Przykład z forsplit.pl
Prosty przycisk do akcji
Rozbudowany przycisk akcji

Czarny kontrastuje z białym

Natomiast nie jest jedynym kolorem, który możemy używa w takiej sytuacji, mocny czerwony kolor w przypadku sklepów internetowych jest używany do wyświetlania błędów lub informacji o problemach, które występują w aplikacji.

Kolory pasujące do czarnego

Oferta

Sklep Idosell

Firma

Ranking

Lista hurtowni dropshipping