Każdy audyt dzielimy na 3 kroki:
Idosell posiada bardzo dużo funkcji na start, które nie tylko przytłaczają właściciela sklepu, jak również mogą przytłoczyć użytkownika. Jeżeli rozpoczynamy sprzedaż lepiej pozbyć się tych funkcjonalności na start i dopiero z biegiem czasu wprowadzać każdą z nich pojedynczo do sklepu, jeżeli będzie taka konieczność.
Newsletter jest bardzo dobrym narzędziem do trzymania kontaktu z klientem, szczególnie w b2b gdzie dodatkowo może otrzymywać informacje o nowych produktach lub zmianach, które nastąpiły u dostawcy.
Natomiast nie jest to narzędzie dla startującego sklepu, ilość pracy, którą trzeba włożyć jest zbyt duża, na start i niewarta zachodu. Wysyłanie newslettera raz w tygodniu wymaga wybrania tematu do komunikacji, stworzenia template do wysyłki email (nawet jeżeli mamy edytor to wymaga to czyjejś pracy), wysyłki emila przez np. getresponse.
Reasumując dużo zachodu na start, który można przeznaczyć na dopieszczenie opisów produktowych lub kampanii SEM.
z nowinkami i cekawymi ofertami
Dodatkowo: Po zapisie na newsletter otrzymujesz dodatkowe 10% rabatu na pierwsze zakupy!Zdecydowanie moim numerem jeden jest Hotjar /clarity, jeżeli chodzi o przydatność na naszym sklepie. Dzięki jednemu z nich możemy sprawdzić, jak użytkownicy poruszają się i klikają po naszym sklepie. Tworzą mapę ciepła, na której wizualnie widzimy skupiska kliknięć, dodatkowo możemy odtwarzać nagrania, na których dokładnie widzimy jak poruszał się po naszej stronie klient i w jakie elementy klikał lub z jakimi miał problem.
Jeżeli cię zapytam, kiedy ostatnio był testowany twój sklep internetowy pod względem funkcjonalnym, czy wszystkie elementy na sklepie zachowują się jak powinny. Prawdopodobnie usłyszałbym odpowiedź, że nigdy. Właściciel sklepu o błędach zazwyczaj dowiaduje się od klienta, natomiast ilu z nich nie złożyło zamówienia, bo nie mogło z powodu błędu i po prostu opuściło sklep?
Testowanie sklepu możemy podzielić na 3 rodzaje: